Lite ångest kan jag nog medge..

Idag var vi ner till Familjecentralen och träffade barnomsorgschefen. Ångest.
Skrev på en blankett och ställde skruttan i kö för dagis. Lite mera ångest.
Hur ska detta sluta?

Sen var vi och handlade lite för middagarna i veckan, handlade barnmat till skruttan och jag var in och köpte kuvert till papperet till FK. Så nu är det gjort oxå, så jag kan "andas" ut ett tag till :)

Annars har vi inte hunnit med så mycket mera. Gjorde lassange till middag idag, det var lyckat. Att man inte äter det oftare? Aja.. I morgon blir det tjockpannkaka till middag, glömde köpa bacon idag, får försöka komma ihåg det i morgon.

Annars så har vi lekt en massa, skruttan fick bada bubbelbad idag, DET var himla roligt. Hon sken som en sol och tittade på bubblorna, kände på dom och plaskade som aldrig förr. Mammas älskling, jag är så stolt.

JA JUSTE, idag så halvlåg jag på golvet och hon spatserade fram till mig, reste sig upp. Så jag höll i henne och sen släppte jag (jag höll händerna så jag kunde fånga henne om hon föll) OCH HON STOD SJÄLV!! I flera sekunder!!
Gissa om jag blev STOLT?!

Nu har jag pratat med min underbara pappa en stund (grattis igen på namnsdagen, förlåt så mycket att jag glömde även om Du glömde min namnsdag...) och kollat på bilar på internet..

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen krypa ner tror jag.

Puss och god natt!


Över 80 unika besökare idag, roligt =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Från när skrev att du att du vill ha dagisplats då? Önskade du nån avdelning?

Jag lovar att ångesten kommer femdubblas den dag du får hem papperet att hon fått en plats! För att inte tala om den dag du åker dit och börjar inskolningen, eller den dag du LÄMNAR henne där ensam. Men det går fint! Gabriel älskar dagis! Det händer nåt hela tiden och det är barn överallt!



Kul att hon står! =) Har hon nån gå-vagn? Annars är det snart läge att införskaffa en! De brukar vara poppis

2009-06-04 @ 09:34:54
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0