Ursäkta, men äntligen.

Skruttan har varit på super dåligt humör nu ikväll.
Eller egentligen ända sedan hon vaknade efter eftermiddags vilan.
Ingenting har varit bra, inte ens super-hitten att duscha!?

Jag har burit, sjungit, pratat, lekt och ingenting har varit bra.
En kort kort stund var hon på bra humör men så for jag tänkte att "nu kanske jag kan diska", nej då bröt helvetet lös igen.
Grina grina grina. Klänga, riva och slå. (ja hon slåss det lilla vilddjuret)

Men NU, 2 flaskor välling och en massa vyssande senare så sover skatten.
Hoppas det fortsätter så hela natten med. Pust.

Och åter igen, varför blir det alltid såhär när inte pappan är hemma vid?
Lika som med huvudvärken. Eller om en annan mot all förmodan skulle känna sig hängig och inte må så bra och egentligen bara skulle vilja sova bort hela dagen. Då jobbar sambon.

Men om HAN blir sjuk, då ska ju helst en annan vara hemma heeela dagen, eller åtminstånde ta med sig barnet när man ska någonstans. Rättvist? Nej.

Kanske det stämmer ändå att kvinnor kan mer än män?

Nu blev det en j*vla massa gnäll igen, men jag är lite leds på det här nu.

"Jag måste iväg en sväng."
"Hur länge då ungefär?"
"Nej jag vet inte.. Blir nog inte så länge."
5 timmar senare....
"Kommer du hem snart?!"
"Njae.. Det kom lite i mellan....."

SUCK.

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK!

Fan va skönt att inte bara min gubbe är sån! Tider är alltid jävligt flytande hos honom. En halvtimme blir lätt 3 timmar. Snabb lunch sen hem blir utan tvekan hela kvällen om det handlar om jaktlaget. Är oxå innerligt less på det faktiskt.



Och nej, jag har inte pratat med Titti. jag orkar inte bry mig, jag fixar introduktionen ändå. Erica kommer hem så hon tar prinsen!



Lycka till med Skruttan och humöret. Och by the way, prinsen slåss oxå! =)

2009-06-09 @ 22:17:42
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: My

ja, du vännen! Det är tuffa dagar ibland också. Speciellt tufft är det ju då man blir ensam vissa stunder. Du gör det bra! tycker att du för det mesta verkar vara oerhört positiv och framåt tjej! Det tyckte vi i alla fall då du jobbade hos oss, den bästa hittills sa vi då vi funderade över vikarier. Vill bara förmedla lite positiv energi till dig. Och... du man får klaga lite ibland...



Stor kram till dig och din prinsessa <3

2009-06-09 @ 22:23:29
Postat av: Niclas

Du får höra av dig nästa gång du blir övergiven sådär så kommer jag och Nattis och muntrar upp dig lite! :-)

2009-06-09 @ 23:13:12
URL: http://nickeshake.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0