--

Anna sover, elden har slocknat och jag orkar inte bry mig och jag irriterar mig bara mer och mer på Spencer i The Hills. Måste nog skaffa mig ett annat intresse än The Hills.

Hur som helst så har idag varit en låångsam dag. Det kändes som en evighet till 12, och timmarna efter det har egentligen bara flutit samman. Jag hatar att vara sjuk. Speciellt känna mig SÅ HÄR. Men förhoppningsvis har det släppt riktigt tills i morgon. Då kommer jag få besök =)

Idag har jag tvingat i mig en fjärdedels kopp kaffe. Great. Huvudvärken ville fan inte ge med sig, plus att någonstans så mådde jag nog sämre av att inte ha fått nå koffein över huvudtaget i min kropp. Jag ska aldrig göra om det igen.

Pratade med min sambo för en stund sedan, det verkar iaf gå lite framåt med planerna.. Men frågar än NÄR det handlar om..? Det skulle han ta reda på i morgon..

Nej nu har jag inge mera att skriva, adios for now!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja vet! ;) men jag har MKT kvar.. ;) Men du vet väl hur de e . man kan inte riktigt slappna av heller när man se dammtussarna ligga på hög ;)



Hoppas du får en god natts sömn så du kryar på dig!

kram

2009-03-01 @ 22:12:23
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0