Första dagen i veckan.

Idag tog vi en lååååång prommis på förmiddagen. Anna började bli trött runt 10 tiden, så vi klädde på oss och skulle möta mamma som gick från Kullsta. Sagt och gjort, efter att jag tagit mig upp för dessa HELVETESBACKAR men både barnvagn och nyfiken hund, som naturligtvis skulle stanna mitt i backarna precis när man fått upp lite tempo. Men men, när vi mötte mamma så vände vi om, gick tillbaka ner på byn. Gick och tog en välfötjänt lunch på Brödbiten, med en latte med vanilj, naturligtvis. Sen gick vi hem. Anna fick lite lunch och vi busade lite på hennes lektäcke. Hon har blivit så himla duktig på att sitta nu, min vackra dotter. =)

Kryper kommer hon nog göra snart med, det är bara det där med att kombinera både böjda ben OCH stödja på armarna samtidigt.. Men det kommer när det kommer, men det är roligt att se hur hon kämpar =) Nu har hon förresten NÄSTAN funderat ut hur man tar sig FRAMMÅT i gåstolen med.. Men än så länge så är det bra mycke lättare att ta sig bakåt. Tills det är e vägg eller dyligt i vägen och ett smärre raseriutbrott kommer för att hon inte tar sig därifrån. :p Men som sagt, nått steg frammåt tog hon allt idag. Men inte var det mamma eller pappa som lockade då inte, nej det var Bettan =D

Nu sitter hon nere och är lite förbannad för att inte pappa ger henne maten fort nog tror jag.. Haha gofis. =) Snart ska väl vi äta oxå hoppas jag, börjar bli himla hungrig faktiskt. Potatisen står på spisen så snart blir det nog.. =)

På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja han är så söt :D, Jag tror oxå att Anna snart kommer att krypa, hon va ju hur duktig som helst när jag va hos er sist ju :D, Gabbe har börjar stå mot saker nu, han stog en bra stund mot en köksstol idag =), så jag vette tusan om han ens kommer att krypa =/

2009-03-23 @ 17:05:48
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jadu ingen aning faktiskt. Jag hoppas ju att de har gått ut med det. De e ju rätt allvarliga grejjer..



Ja de är så skönt att de kanske äntligen håller på att vända.. För fy bubblan alltså.. =)



Hihi de kan ja tänka mig, blev första långprommisen på länge nudå ida me henne?! :)

Va blire för midda hos er då?

2009-03-23 @ 17:11:23
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0