God middag och trevligt sällskap

Är vad min em och kväll bestått av =)

Anna sov till runt 3 sista svängen med sovning idag, sen var hon vaken till runt 8. Glad och jätte mysig =) Satt med oss när vi käkade middag, potatisgratäng och fläskfile och bea =) Mamma, Martin, systeryster, brorsan och hans tjej käkade här. Jag drack ett glas vin till maten, men sen har jag druckigt coca cola. Mumma det med =)

Annars har vi bara tagit det lugnt, fick främmande från Gevåg och vi surrade och fikade goa bullar och kaffe. Strax efter det kom mamma och gänget och vi lagade maten tillsammans. Nu har vi tittat lite på TV, Storm Chasers på Discovery (vilka dårar) och AFV på 5an. Nu har dom farit hem och jag satte mig här :)

I morgon ska jag försöka få kontakt med Gräddhyllan och kolla om man får komma på kaffe.. Annars blir det ganska lugnt. Ska dammsuga och städa lite, men annars ska vi bara ta till vara på "vilodagen".

Ha en fortsatt skön kväll vänner och bekanta. Puss på pannan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja de kan man lugnt säga :) Vi va rätt trötta vi me ;)

Låter som att du haft en fin helg :) Me väldans go mat :)

2009-03-29 @ 12:42:56
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0