God morgon världen!

När Anna vaknade i morse, ville jag helst att hon skulle somna om. En timme iaf, men icke. Bara att kliva upp och göra gröt. Sagt och gjort så gjorde vi det. Pappa hade oxå vaknat och satt på kaffe. Efter det gick pappa ut och rastade Bettan, när han kommer in frågar han; Ska jag göra dig på dåligt humör? Nej tyckte jag, helst inte. Du har nog fått en parkeringsbot. Jippi. Vad härligt. Suck.
Där jag parkerade igår så var det max en timme. Fanns ingenting att göra åt för det var fullt, så jag tänkte jag skulle gå ut och flytta ratet efter ett tag. Det glömde ju naturligtvis jag bort. Och se vad som hände, 400 kr i böter. Loooooovley.

Då funderar jag, om jag som ändå stod på en parkering, får böter, varför får inte den där hästtransporten längre bort böter? Den står efter vägen och har stått där sedan pappa flyttade hit, i augusti..? Och den gigantiska lastbilen, som blockerar mest hela jävla vägen? Neeeej, ge böter till Saaben som står på en parkering, gör det för all del. Idioter.

Nu har vi varit ute och gått en sväng och gick ner på affären och handlade lite till middagen idag. Stannar nog tills i morgon tror jag. Det är ganska skönt att inte vara hemma och måsta tänka på allt som har med hemmet att göra. Här i torvalla, det är nästan som semester.. Ganska skönt med andra ord.

Nu ska jag dricka mitt kaffe medans det fortfarande är varmt. Adios for now!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha snaart ;) håll ut några veckor till.. I will tell.. I promise! :D



Usch din stackare, fy för böter.. tur i oturen att de inte var mer iaf, kan ju på 1000 o mer ibland. Huvva.. Lider me dig.

Kram

2009-03-12 @ 13:02:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mamsen!

Fn va otur du har gumman!!Tycker synd om dig!!

kramar om dig*

2009-03-12 @ 14:56:35
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha noooo, de vart en böter där isället för stan alltså.

2009-03-12 @ 16:46:51
Postat av: Sandra

Bmw 520, 88.. Sålde den ikväll :) Grett! =) bara en bil kvar nudå som ska iväg =) så fort emil fixat till den dvs :)

2009-03-12 @ 21:15:27
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha :) det har varit bilar till mamma, men nu har hon skaffat en golf, så då säljer vi de här..



Tackar , jo de e så skönt att inte behöva borsta av snön av bilen när man ska iväg :) Händig en karl, e bra o ha! ;D

2009-03-12 @ 23:24:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0