Röda korset.

Dagen idag har gått fort, tog en prommis på mrogonen, gjorde lunch, tog en powernap på obestämd tid (så länge Anna sover) vid 2 och sen har vi käkat middag. Mamma har passat Anna ikväll så vi åt tillsammans. Pasta och skinksås, blev kanongott!

Iaf, så vid 18 tiden så åkte jag iväg på en första hjälpen kurs för barn, som varade till 9 ungefär. Väldigt roligt och lärorikt faktiskt. Mycket som man visste, men samtidigt mycket som man faktiskt inte hade en aning om. Den 30e är det den andra delen i kursen, då ska vi bla få lära oss lägga förband och simulera en olycka. Ska bli spännande.

Helt sjukt egentligen, jag var borta ca 3 timmar, men guuuud så jag saknade Anna. Speciellt då en annan i gruppen hade med sin sjukt söta 3 månaders son =) En framtida flört kanske? :p Hur som helst så ska nog jag och T ge oss iväg på Familjecentralen på onsdag, måndag skulle hon på babysim med sonen. =)

Juste, inte att förglömma;
GRATTIS PÅ 6-MÅNADERS DAGEN ÄLSKADE ANNA!

Kommentarer
Postat av: sissi

jadu....dom har ju faktiskt en åldersgräns där, tror den var från 0-12 eller nått, så tyvärr! men en fördel är ju att du kommer in gratis=) Anna får dessvärre betala en slant!

2009-03-27 @ 00:15:05
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha okej :)

Grattis till anna, redan 6 månader.. Vars tar tiden vägen?! :)

2009-03-27 @ 08:06:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, jag kan verkligen känna mig i tryggt förvar! Jag tänkte kika in en sväng under dagen. MESSAR då vaaa!

2009-03-27 @ 10:55:27
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0