Äntligen sommar!

Men i sann Svensk-ära så måste jag ändå påpeka att liiiiite väl varmt är det nog idag.
Jag KLAGAR inte, påpekar. Det var alldeles lagomt varmt tidigare idag, men nu är det lite väl. Gick in med Anna för 2 timmar sedan, då var det alldeles för varmt i skuggan under det gigantiska parasollet som vi har ute på framsidan.

Nu har hon precis somnat, hon får sova inne idag för att det är alldeles för varmt ute för att ligga i vagnen.
Nyss har Marielle och Gabriel åkt hem, min farbror (aka Marres pappa) och min pappa kom och hämtade dom. Skruttans morfar hade varit in på Barnens Hus och köpt ett parasoll till Annas vagn, så man kan skydda hela henne från solen när man är ute och går. Det tackar vi för!

Ikväll bär det iväg till Sollefteå och crousingen där. Det är lite av en tradition faktiskt här hos oss. Ifjol åkte Micke iväg, och jag stannade hemma eftersom jag var ganska stor om magen + att jag skulle jobba dagen efter tror jag. Så i år tyckte han att jag skulle få åka. Tänkte stanna hemma eftersom bil-helvetes-jävla-idioten gått sönder men han tyckte jag skulle åka ändå. Så jag surrade ihop mig med grannen Erika och ikväll far vi.

Ska bli jätteroligt.

Nej nu ska jag ta och hänga en tvätt ute och starta en ny. Sen blir det nog soffan och ett stooooort glas kallt vatten.

Puss i sommarvärmen, kom ihåg solskyddet!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag kan hålla med dig. man har ju inte hunnit vänja sig. Kan de inte öka gradvis?! :)

Men härligt är de iaf.

Som sagt, bara att komma ihåg att dricka vatten och smörja sig. För solen är inte nådig.

Perfekt då med kroppslotion med spf 15, så har man lite skydd iaf om man glömmer smörja sig ytterligare :) Och hudkräm med spf 15! Perfekt för mitt korta minne ;D haha..

2009-05-30 @ 13:56:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja det hoppas jag verkligen att det blir :D Kanske ses där då ;)

2009-05-30 @ 14:44:56
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0