Dagens goda gärning.

Vaknade i morse vid.. 8 tiden? Aja, klev upp och drack lite kaffe som min sambo kokat och myste med lilla skruttan. Hon är så vacker. Känns alldeles galet att hon faktiskt är min, min alldeles egna lilla flicka..

Aja, vid kvart i 10 skulle jag vara med svärmors hund hos veterinären i Håsjö för att plocka bort stygnen efter operationen, så kvart över nio åkte jag till henne, bytte bil och packade in hunden och sen drog vi. Fint väder och fria vägar, DÅ tycker jag om att köra bil extra mycket. Hur som helst så plockades stygnen bort och när vi for förbi Åsas jobb så svängade jag in där och pratade med henne (medans jag kom ihåg vad Luthman sagt) och sen for jag hem med Bente. Gav henne penicillin och satte ut henne igen så hon får njuta av försommaren hon med. =)

Så nu har jag kommit hem och precis tagit mig en kopp kaffe. Ska väl ta och fundera över vad man ska kocka ihop till lunch idag, måste verkligen bli bättre på att äta lunch. Ibland så äter jag ingen lunch, och det är inte så bra eftersom jag inte kan äta någonting på morgonen.. Men men, bättring är på g!

Vad sysselsätter ni er med idag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror de va du som kommentera nyss? såg ut så på ipnummret :) de va anonymt iaf. Om de va du:

Hihi ja visst va den?! :) Fastnade iaf för den :)



Om de inte va du som skrev kommentaren; ignorera de ja skrev nu ;D hehe

2009-05-15 @ 10:40:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha okej.. Då gissa ja rätt då ^^ Tur de! :D

2009-05-15 @ 10:55:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0