Det känns inte riktigt bra nu..

Kvällen och eftermiddagen har gått ganska fort, kanske har att göra med att jag sov bort en timme efter maten?

Först (innan maten) fick jag kuta och "handla" lite hos grannarna. Stekmargarin hos J och lingonsylt hos E. Vi käkade potatismos och köttbullar med hemmagjort gräddsås. Skit-mega-jättegott.

Lagomt tills vi ätit färdigt så vaknade skruttan, så vi la oss allihop i våran säng och myste på maten. Jag somnade. Vaknade en timme senare av att jag frös som om det vore minusgrader inomhus.. När jag kommer ut i vardagsrummet så sitter Anna utan byxor för hon är varm och jag sätter mig bredvid henne under ullfilten. Låter det logiskt? Kanske inte, men så var det.

Iaf vid 7 tiden så gick jag och Anna och duschade, jag behövde bli varm i kroppen och skruttan behövde en dusch. Hon tycker så mycke om att duscha nuför tiden, det gjorde hon inte på Forsgränd. Kanke är för att duschen här är ungefär dubbelt så stor :p Hur som helst så duschade vi i en 30 minuter tror jag innan vi gjorde välling och skulle sova. Trodde jag. Men icke. Grannen på andra sidan väggen kom, och inte kan man väl sova när det kommer främmande heller! <så hon var väl vaken till halv 9 kanske, inte super sent men ändå senare än "normalt".

Nu sover hon iaf och jag känner mig mer död än levande. Helt galet att man kan bli såhär bara sådär.. Aja. Ska försöka sova bort det i natt, Micke blir inte hemma på hela dagen i morgon ungefär så då gäller det att vara pigg. :)

Haha måste bara berätta, nu ikväll innan vi hann ta på pymmen så kröp våran lilla nakenfis iväg, jag och Micke surrade i köket, hur som helst så hör jag henne ropa men jag hittar henne inte. Då har hon krypit in i sovrummet, BAKOM dörren och där sitter hon, men huvan som är till handduken över ansiktet. Haha älskade unge, vilka hyss hon börjat med. Igår var det samma sak, fast då hade hon krypit från vardagsrummet och in i duschen. Då höll vi inte på att hitta henne heller för draperierna var fördragna för jag hade duschat på förmiddagen. Tokunge <3

Aja, nu ska jag kolla det sista på CSI och sen sova.

Natti natt min vänner, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Börjar plötsligt sakna vår gamla skruttiga trappgrind. Tur att jag har gott om kompostgaller.

2009-05-11 @ 22:43:39

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0