Fullt upp har vi haft det idag.

Vaknade vid kvart i 8 tiden, när Micke kom och väckte mig eftersom han skulle fara och jobba. Så jag och Anna steg upp och myste lite på täcket på golvet och jag drack lite kaffe. Ringde även BVC så vi fick komma dit vid 10 för att kolla vikten och ögonen. Hon gick upp i vikt så sakta tidigare, men efter att vi tog bort mjölken har hon gått upp ca 300g, dvs ungefär 100g/veckan. Skönt att det är påväg åt rätt håll igen!

Min mamma kom förbi, eftersom jag trodde sambon tagit bilen till jobbet, men han hade fått skjuts. Så ist för att skjutsa oss till BVC så stannade hon och lånade internet.. Eftersom dom inte fått deras ännu efter flytten.

Var förbi Forsgränd och pratade lite med E-B och fixade lite grejor så nu ska det vara färdigt med allting där. =)

Har precis haft främmande och Anna kryper omkring på golvet och slår med sina klossar, tur man bor på nedervåningen så inte några grannar blir störda, det verkar vara lite grinigt här på vissa ställen :p Men inte hos oss iaf, så det är ju bra.

Ska ta och koka lite kaffe tills Johnny och Micke kommer tillbaka från promenaden med hundarna och ta ifrån blombladet som Anna hittat. =) Ha en fortsatt härlig dag så hörs vi ikväll igen.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0