Goder morgon.

Eller god förmiddag kanske man ska säga..

Idag fick jag lite sovmorgon, ända tills grannen kom på kaffe och ringde på dörren. Eftersom Bettan låg i korgen så skällde hon, så då vaknade jag. Kanske inte det uppvaknande jag hade önskat, men det gjorde ingenting. Klockan var ändå halv 9 (även om jag fick för mig att klockan var efter 11 :p) så jag klev upp och drack kaffe jag med.

Efter det så fick Anna gröt och lite kläder på sig, vi gick strax efter 9 upp till grannen mitt emot och drack en kopp kaffe och fick en god kaka. Nu har vi varit ute på en liten promenad i blåsten och träffade Ännu en granne som har en av Bettans systrar så dom fick busa lite. Men dom är väldigt lika, ingen av dom är speciellt mycket för att busa.

Skruttan sover i vagnen och jag skulle egentligen dra fram dammsugaren, men det kändes motigt. Måste byta påsen, men det är så äckligt så jag gruvar mig. Men den blir egentligen inte fräschare av att jag väntar men jag får inbilla mig det. En liten tröst känns det som iaf.

I helgen vet jag inte vad som händer och sker.. Grannarna mitt över jobbar och dom längre  upp jobbar oxå. Eller inte båda 2 men en iaf. Så vi får se om vi kanske knatar upp dit sen idag eller hur vi gör. Får se när sambon kommer hem..

Aja, nu ska jag skumma igenom lite bloggar och sen dammsuga. Suck.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack så mkt=)

2009-05-08 @ 12:30:05
URL: http://josefinesaramadelene.blogspot.com
Postat av: Paulin

Haha, gud vad ni fikar och dricker kaffe mycket! :D Men det låter så himla mysigt..!

2009-05-08 @ 12:48:42
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Jesper

Det är jesper[email protected], det är ett understreck mellan jesper och rehnholm =)

2009-05-08 @ 13:21:41
URL: http://j3sper.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0