Hemma från öset.

Ja nu är vi hemma igen. Kom hem för en liten stund sedan, packade upp paketet som Anna fick av sin morfar, 8 sagoböcker som vi kan läsa sen när hon blir lite större. Bland annat en samlingsbok med några av Astrid Lindgrens sagor.

Skruttan har fått ögoninflamation, så jag var på apoteket i Lillänge innan vi åkte hem och köpte så jag kan rengöra riktigt tills i morgon när jag får ringa HC. Sprang in på Lindex och köpte 3 kortärmade bodys till henne med, hon har ju vuxit så mycket nu sedan hon fick mjölkfri kost. Så nu har hon iaf 3 st så länge =)

Nu ska jag ta och kolla lite bloggar och sen lägga mig och vila. Det har inte blivit så mycke sovit i natt eftersom skruttan varit både febrig, förkyld och sen ögonen =( Nu sitter hon nedanför mig och "städar" med en tjocksocka på skrivbordsbenet =)

Igår när Gabbe var och hälsade på i Torvalla så fick Anna sin första puss av en grabb. Naturligtvis hade vi inte med oss kameran så vi kunde inte föreviga detta ögonblick. Är det inte typiskt? Jaja.. Det kommer väl fler gånger och DÅ ska jag ha med mig kameran. Så det så! =D

Aja, vi hörs i kväll. Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjena.. :) När vare titti från barnomsorgen skulle komma på oasen?

Hörde att de va inställt imorron (oasen alltså).. Men tänkte bara, hörde att du hade koll på vilket datum titti skulle dit.. :)

2009-05-03 @ 18:32:27
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hoppas att lilltjejen blir frisk snart så Adrian kan komma och leka med henne:) Han har oxå vart sjuk men nu är han frisk o kry igen. Full fart frammåt med andra ord:)



Skulle bli regn i några dagar men sen kan ni väl hänga med på promenad någon dag när solen tittar fram igen? Ha det bra o krya på er:)

2009-05-03 @ 20:54:23
Postat av: nattis

Va mysigt att lilltösen blivit stor! Hoppas att hon blir helt kry snart!



Kramar

2009-05-04 @ 13:58:25
URL: http://foppasudden.wordpress.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0