Jaha?

Vad har jag lyckats göra idag då? INGENTING. Inte ett skvatt! Jo, tvättat och slängt in i tumlaren. Inte ens vikt tvätten har jag.. Helt fucking unbelieveble (?) alltså.. (Robert Gustavsson)

Eller joo, jag har köpt blommor till min granne från min pappa, jag har varit över med dom och hunnit med en kopp kaffe. Men annars har jag inte gjort minsta lilla nytta. En sådan
här grej får en att tappa fokus totalt.

Har fortfarande inte hört någonting, men det kan ju ta tid.. Och uppenbarligen gör det det.. Suck. Jag hatar att vänta. Men men.. Huvudsaken det går bra för min fantastiska vän. Men nu vill jag f*n höra någonting snart.. Suck.

Aja, om en dryg halvtimme är det Desperate, det ska jag se. Det slutade ju så himla spännande i tisdags.. Undra hur det kommer gå..... Får ju se snart..

I morgon då? Jaa tillbaka med Bentebus till Håsjö och ta de sista stygnen, sen blir det nog lugna puckar. FC är stängt så det blir inget sådant besök heller.. Kanske jag putsar fönstren i morgon då? Vi får se.. Är det fint väder ska jag nog försöka få tag i K och A i Kånkback och kolla om vi inte ska ut och gå.. Men som sagt, beror på vädret..

Aja.. Nu har jag faktiskt inte någonting mer att förtälja så jag slutar här. Återkommer så fort jag hört någonting från Öset.

Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ;) du verkar ha fullt upp ändå nu som de verka ;D

Men de e inte så långt kvar till juni nu så ;)



humdidum



kram

2009-05-19 @ 21:20:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodu, hon som ska bli mormor var en aning fliprig i eftermiddag.

2009-05-19 @ 22:00:51
Postat av: Sandra

Haha :) din stackare! :) du gör de så bra =)

Inte lätt när man är nyfiken. Ja vet.



But have patiance my friend ;) (om de stavas så)

Kram

2009-05-19 @ 23:01:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0