Man blir ju sjuk!!

Nu har vi varit och premiär ätit Thai mat på Kaffestugan, det var väl sådär.. Det jag tyckte vad godast, av allting, var gröncurry-grytan. Den smakade lite iaf.. =)

Nu har vi precis varit upp till min mormor och kollat på hundvalparna, man blir ju sjuk! Hittade en som var så himla underbar!! En liten, gul tikvalp. Guud vad fin hon var!! Hade våran situation sett annorlunda ut, annat boende och stadigare ekonomi så hade vi nog inte tvekat.. Men det är ohållbart med en liten Anna, en Bettan och en labradorvalp i en tvåa. Det går inte. Men hon var himla fin!

När vi var där så fick Anna en påse med presenter, lite fina kläder och en filt.

 

 

 

Tack gammelmormor!

Nu ska vi starta en ny maskin tvätt och vika ihop det som är rent och torrt. På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kanske kan titta förbi nånting i morgon? Fast först så ska jag till min gammelfarmor . Men senare under dagen? Om du inte är upptagen?

2009-05-05 @ 17:43:51
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: malin

Tack så mkt!Har faktiskt haft en fantastisk dag:)Vilken supersöt liten flicka du har!:)



Hälsningar Malin och Liam

2009-05-05 @ 20:00:16
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Jaha, okej. Hur mår hon? :( Jag är lite upptagen på torsdag. Men på fredag börjar jag inte jobba förrän halv 4.. :)

2009-05-05 @ 20:52:01
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0