Tidig morgon

Idag blev det en tidig morgon. 05.45 vaknade skruttan, pigg som aldrig förr. Härligt. 

Jag tänkte att oddsen att M och G vaknade var större om hon skulle ligga kvar i sängen med oss, för då skulle hon bli förbannad för att hon inte får komma upp. Så vi klev upp, bytte till en torris och kokade kaffe. Lekte en stund, tyyst. Halv 7 vaknade pojken och jag tog upp honom och gick och bytte på honom innan hans mamma vaknade ur sitt tillfälliga koma-tillstånd. Tänkte att hon kunde få sova när jag ändå var vaken. :)

Nu är det full rulle på barnen iaf, Anna har kutat runt lägenheten i gåstolen och G övar på att stå själv. Han är såå duktig!

Idag skiner solen från en klarblå himel så vi ska nog ta en promenad ner till lekparken och gunga lite och kanske äta en glass tom. Vi får se. =)

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen umgås lite. 

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jasså, så du börjar vara stor i mun ? Okej, de blir inte roligt ska du se..

2009-05-28 @ 11:27:55
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0