Tisdag 26/5

Natten har varit lite bökig, skruttan är lite förkyld och sen tror jag Nr 2 i tandväg är på G. Hon kliar och har det jobbigt. Så skruttan har inte sovit så bra inatt, och det har ju inte jag heller givetvis. Tur att pappan kunde sova iaf, som skulle upp och jobba idag. Men nu sover skruttan ute i vagnen iaf. 

Konstigt det där tycker jag, det är mest på natten som "böket" blir.. Både med magen och med tänderna.. Hon sover jättebra på dagen ute i vagnen, men på natten är det lite struligt. Konstigt. 

Aja, har precis varit och tittat på när grannen plockat upp alla plattor på uteplatsen. Det är skevt och vinnt överallt, så han ska "göra om, göra rätt" :p Fylla mer sand och jämna ut marken och sen lägga tillbaka plattorna. Händig en karl! :p

Idag ska jag till barnmorskan. Inte en dag för tidigt.. Jag ska skaffa P-piller så att inte Anna får ett syskon inom en ganska lååång tid. Hon får nog klara sig själv i iaf 2 år till. Kanske 3 tom. :D

Aja, nu väntar jag på kaffet och sen ska jag bju ner den hårt arbetande grannen på en kopp. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Så var det när Elias fick tänder också. Han sov hur bra som helst på dagarna, men på natten sov han jätteoroligt och vaknade hela tiden. Hoppas det går över snart.



Kram

Elin

2009-05-26 @ 09:51:05
URL: http://ordochtankar.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0