Vilken cirkus.

Nu har jag gett mig in i någonting som för mig är så nära en omöjlighet man kan komma.
Jag håller på och bränner ut alla kort på skruttan och förlossningen osv på en skiva. SUCK!

Försökte hålla en tät telefonkontakt med min super-hacker bror i Torvalla, till inge nytta egenligen. För det första så suckade och skrattade han när jag bad om hjälp. Jag kan ju inte så naturligtvis vänder jag mig till den jag VET kan. Aja, hur som helst, så guidade han mig vidare. Då var det dax att lägga in bilderna.

Då skrattar han först och sen så "försvinner" han. Jaha? Så säger jag lite fula ord och får kontakt med fanskapet igen, då får jag ju veta vad som stör hans koncentration. Den lilla söta Elin, naturligtvis :) Ja se ungdoman' å deras kärlek.

Hur som helst så tappar jag honom helt efter att han skrattat åt mig ett tag till och kallat mig "idiot" X antal ggr.

Nu har jag iaf brännt ut 2 skivor, heeeelt själv med den andra. Stjärna i kanten för mig, det nyfunna datasnillet.


Uppdat. 22:54

Nu så, 4 skivor med kort. Massor med kort. Alldeles för många kort. Men jag vill ju ha kvar dom =) Jag tog och la över alla fina kort på Bettan och Saga som jag tog i sommras, alla kort sedan vi var på Diggeloo och alla underbara kort på lillfaster Erika. Känns skönt, nu kan datorn braka ihop om den vill.

Jag har ju fixat det viktigaste.

Kommentarer
Postat av: Elin

Matti älskade Gina, Inte första veckan, men sen.. hon var helt fantastisk och jag saknar henne varje dag.. hon var cp och helt omöjlig de första månaderna men gode gud vilken charm..

2009-05-14 @ 23:26:52
URL: http://aamcoff.blogg.se/
Postat av: Linda

Duktig Marie!

2009-05-15 @ 08:03:37
Postat av: Sandra

Duktig du är.. De måste jag också göra. Men just nu ligger de på en extern hårddisk, som inte drabbas om datorn kraschar. tur de. ^^

Bilderna går ju aldrig att ta om..

2009-05-15 @ 10:01:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0