What a day!

Nu är jag hemma från Svallet. Det gick bra. 
Vi började dagen vid 7, skruttan och jag. Klev upp och gjorde oss i ordning och vid 8 kom svärmor och hämtade mig och vi for mot sundsvall. när vi kom fram så gav vi oss på Bauhouse (stavning?) och handlade lite blommor. Jag köpte nå blommor som jag för närvarande helt glömt namnet på :p Och 160 kg sandlåde sand :) Lillfaster Erika ska få en alldeles egen sandlåda! 
Efter det så åkte vi på Clas Ohlsson och sen på Rusta. När vi provat lyckan på de ställena så gav vi upp och gav vika för hungern och åkte på IKEA och bistron där för lite köttbullar och jordgubbscheesecake. MUMMA!
Sprang oss igenom IKEA och Åsa handlade lite gardiner och stänger till dom, jag handlade.. Fotoramar och servetter. Vi shoppade loss helt enkelt :p

Vidare på Birsta City Gallerian för att leta konfirmationspresent till JB. Efter MÅNGA om och men så hittade vi någonting till henne iaf. Kan inte skriva vad det var om hon skulle läsa. :p
På Cubus så fick skruttan ett par hängselbyxor och ett par kortbenta (?) hängselbyxor av sin fantstiska farmor och vi letade och letade efter någonting till lille Emil. Tillslut hittade jag någonting som var både praktiskt och gulligt, så det fick det bli. 

Inne på Din Sko så handlade Åsa lite, jag hittade ett par UNDERBARA skor, men min ekonomi tillåter inga nya skor just nu, så jag fick fortsätta trampa omkring i mina gamla gympadojor. Men det funkar så länge =D 

Hittade en skit fin väska oxå på Väskan, men jag bara tittade på den, det var någonting jag VILLE ha men som jag inte behövde. :) 

Hur som haver så har det varit en mysig dag och det är skönt att vara hemma igen. Men inte så länge till, vi är bort bjudna på middag hos min sambos pappa (!!!!) så vi ska nog fara om en halvtimme kanske.. Beror lite på när skruttan tänkte slå upp sina vackra.. 

Aja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och läsa lite bloggar. 
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va mysigt de lät! :) Men kan tänka mig att de känns skönt att få lägga sig ikväll ;)

Haha jadu. De här vädret bli man inte klok på!



Nu vill man allt få lite finväder snart! :)

Kram

2009-05-22 @ 20:10:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja de hoppas jag med, annars får han flytta ut i gästrummet :D haha!

2009-05-22 @ 21:15:13
URL: http://juliasmammaida.bogg.se
Postat av: Jesper

Nya skor i all ära, men det går inte att komma ifrån.. ..gamla skor sitter bättre, du får tänka så!

2009-05-22 @ 22:16:07
URL: http://j3sper.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja han tyckte de va superskojj! :)

Hihi tack! ^^ Ja hoppas ju de.. ler



Ah okej. De bli nog kul =) Håller tummarna för att ni får bra väder då :)

Kram

2009-05-23 @ 07:18:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0