Det är inte klokt!

Kvällen igår var super trevlig! Vid åtta tiden kom E ner och vi öppnade den första flaskan med vin. Någon sort som jag inte smakat tidigare (inte grannen heller) men som var flitigt rekomenderat, av just grannen på arbetet.

Hur som helst så hann vi med ganska mycke surr innan körslaget var slut. Vid 22 tiden kom J ner och med sig hade hon popcorn. Det var super länge sedan jag ätit popcorn så det var himla gott!

Vi började titta på Rose Red, men vid halv ett gav vi upp. Ena grannen gick hem, den andra grannen lika så och jag gick och la mig med lilltösa.

Nu är vi nere på åkervägen och ska snart vi på affären och sen hem och dammsuga.


Juste, nämnde jag att jag och Anna kollade på SNÖBLANDAT REGN i morse?!

Det ligger snö längst upp på bergen och jag tog på mig en mössa i morse när vi var ut


HUVVA!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det känns som att det kommer bli en låååång vinter :/

2009-10-04 @ 14:26:24
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Marielle - Mamma Till Gabriel

de snöade här tidigare idag oxå =P

2009-10-04 @ 14:28:24
URL: http://stoltmammamarielle.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0