Om..

Jag ändå hade någonting att skriva.
Men det är helt tomt..

Kul för er tappra läsare att läsa om min händelselösa dag. Gipset gör det omöjligt att göra just någonting, och det jag kan göra har jag ingen lust med. Vem längtar efter att få vika tvätt lixom. Haha.

Hur som helst så har jag ett berg med tvätt som jag gömt i överkastet. Det man inte ser, det lider man inte av. Så det så. Hörde nu att tvättmaskinen blev tyst. Typiskt. Det betyder, för de som inte vet, att den tvätten ska in i torktumlaren.

Problemet i den ekvationen (nej Niclas, det är inte i närheten av samma ekvation som du hade på din blogg) är att det redan ligger en ren, torr tvätt i torktumlaren.

Alltså mer tvätt som bör vikas.


Vilka I-lands problem känner jag.

Kokar kaffe och glömmer allt det för en stund.

Kommentarer
Postat av: eva

låter besvärligt med gipset men en fördel har det ju du får vara hemma med skruttan lite längre än tänkt

2009-10-08 @ 19:12:29
Postat av: E

Jag tycker att du är en stark kvinna Marie. Det är inte alla som bara kan ignorera som du kan ;P

2009-10-09 @ 12:25:13
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej. Ja gruvar mig för när Eliaz ska börja på dagis ja, kommer bli så tomt, kommer sakna ihjäl mig efter han :P



Vilket dagis ska hon börja på då?

2009-10-09 @ 22:14:30
URL: http://mahanali.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0