All the colours

Idag verkar bli en stormig dag.
Det blåser som baba den och solen har gått i moln. Trist!
Inte för att jag tänkte göra någonting speciellt egentligen men... Ändå.
Känslan i magen är lite bättre när solen skiner. Men å andra sidan, det är plusgrader ute och vinden får snön att försvinna ganska fort den med. Nästan så att vinden är mer effektiv än vad solen är.
Ah well... Vi får väl se hur dagen kommer att bli. Ska ta och ta fram en korvring ur frysen. Vi slår på stort nu i dag, spagetti och stekt korv haha... Jaja. Man tager vad man haver, det behöver inte vara lyxig mat bara för att det är helt. Jag har nog med lyx när alla mina är hemma. Nu sussar 2 av dem i sängen och dottern leker med bilar.
De andra två är inne i Östersund och kollar på nått med skoter. Oklart vad, men det spelar inte så stor roll för jag är inte så intresserad. Haha.
.
På återskrivande lövers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0