Jag vet inte om det fungerade eller inte så jag skriver här med

Jag skulle kommentera hos Erika på hennes blogg men jag vet inte om det fungerade så jag skriver det här med:

"Nej det är inte mer synd om mig för jag vet hur ont det gör med skavsår och ditt är så himla stort ungefär som ett köttsår och jag har bara ont i nacken och huvudet och har haft det i en halv vecka och det är ingenting emot att ha skavsår och jag har världens bästa vänner och du är en av dem förlåt att jag inte gör några punkter men jag ville bara vara så där störig som bara jag kan kram kram din vän mary may. (p.s jag vet inte om det blir två kommentarer nu för jag skrev en annan men den syns inte får du så många kommentarer att du måste godkänna dem är du som kissie nu) (d.s)"

Kommentarer
Postat av: erika

Haha din lilla sötfia! Det är så klart dödssynd om oss båda två, det hade inte varit vi annars;-) men jag har inte ont i köttsåret längre men jag såg att du kanske hade en inflammation whats up with that? Jag hör av mig när jag slutat arbetat! Och alla kan väl se likheten mellan mig och kissie?:-D

2011-04-28 @ 12:41:35
Postat av: Jannice

Tack tack! :-) Vi är så glada! <3



Hoppas din nacke snart blir bra vännen!!

Kram

2011-04-28 @ 19:51:17
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0