Lalalalalovley

Blev väckt i morse av ett sms av en av hyresvärdarna, undrade om jag överlevt natten utan min lilla. 

Svar ja, det gjorde jag ju men det var himla bökigt ändå. Somnade kanske vid 3 tiden eller nått. Det var så underligt tyst och... Ensamt. Usch, jag är verkligen inte bra på att vara ensam.

Efter en dusch så tog jag en promenad med lillasyster och mor innan vi drog hem och käkade några lunchmackor. Det var himla gött och sällskapet var falle fint! Lite surr och skratt är aldrig fel.

Nu är jag och stora lillasyster barnvakt till lilla lillasyster medans mamsen är hos the dentist.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, bror ville att jag skulle följa med till Åre men jag vet inte... Ska kanske ta och prata med honom om det. Måste i vilket fall hem tills i morgon mitt på dagen/eftermiddagen då min lilla flicka kommer hem igen :) 

Adios lovers!!

You're as hot as fire.

Kommentarer
Postat av: ilona

men skulle hon komma hem ändå? kram på dej

2011-04-14 @ 11:58:42

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0