One of those days

Idag är en dag för eftertanke och uppskattning. 

Idag är en sorgens dag för i stort sett hela bygden. 

Det är ganska underligt, att det "krävs" en fruktansvärd olycka för att man ska verkligen stanna upp och SE det man har runt omkring sig. Alla människor som man alltid har vid sin sida och visa dem uppskattning, är det verkligen så jävla svårt? Ja, uppenbarligen är det det. 

Jag kan erkänna, jag är faktiskt ganska dålig på det. Att visa dem jag tycker om att jag tycker om dem. Jag menar, det är faktiskt inte så himla svårt. Ett sms till någon man tycker om, någon man inte pratat med på ett tag, någon man saknar.... Ja, listan kan göras himla lång, men vad jag inte förstår är varför det ska vara så svårt?

Från och med nu ska jag verkligen bli bättre på detta. 
Jag ska följa mitt hjärta och göra så som jag vill, oavsett vad alla andra kan komma att tycka. Det som spelar roll är väl vad som är bäst för mig och min lilla skruttunge? 

Ah well... Vilket svammel. 

Idag är en dag för eftertanke. Och denna dag har berört mig oerhört och jag hoppas innerligt att alla anhöriga tas om hand. Jag hoppas att Du min vän, vet om att jag finns här för att stötta dig. 

Oavsett vad som varit förut så är jag fortfarande din vän. Kram ♥


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0