Sleeeeeeeeeeeep

Alltså, vissa kvällar är verkligen hemska! 

Nattningen idag gick falle fint, skrutten somnade ganska fort faktiskt. So far so good. Jag plockade lite och sen satte jag mig med datorn i knät och skulle gå igenom alla uppdragen jag skickat in i kursen och sedan läsa studieguiderna igen inför den muntliga examinationen i morgon förmiddag. 

Ja. Klockan nio var det kört. Då kommer hon ut och är inte alls trött. SUCK. 

Hon var hungrig. Så hon fick en skål med sojayoughurt. 

Hon är inte hungrig efter 2 skedar. Hon är ju kissnödig. 

Hon får gå på toaletten. 

"Inte sova mamma?"
"Jo Anna, du ska sova nu, det är natten."
"Näääääää-ääääh!!!"

-.-

Suck. This will be a long evening and an even longer night. 

Yeay.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0