The update

Okej okej.
Nu har jag varit till doktorn.
Hade tid halv 3, så jag förberedde mig för en jäkla väntan, eftersom det alltid är det. Ringde finaste Janet som var och plockade upp liten flicka på dagis då jag inte skulle hinna i tid själv.
Trodde jag.
14:46 klev jag ut från HC och hade fått ett recept på penicillin och en specialnässpray skickat till apoteket. Ringde Janet men hon for och hämtade lillan iaf, lillprinsen hade saknar henne sa han ♥
.
Gick på apoteket och hämtade ut min medicin och knatade upp till Gula villan, väl där blev vi bjudna på korv med bröd, möms. Nu är vi hemma och har precis fikat lite kex.
.
Nu tror jag att vi ska ta och mysa ihop oss i soffan framför Agent Oso.
På återskrivande lovers!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Då tittar ni säkert på "Djungeldjur" nu då?!



Skönt att det gick smidigt hos läkaren!! :-)

2011-04-08 @ 18:52:32
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha okej. Då är jag med. :) Men du vet att de är 30+are? :)



Haha, ja det är mycket konstigt. Ja kanske, fast jag tror knappt det. ^^ Har ju alltid haft någon hemma. Känner mig ensam nästan när det bara är jag. ^^ Skönt ibland men, jämt?!. Huga.. Haha. Man e ju som man e.



Skönt att de gick bra hos läkarn, hoppas du mår bättre snart nudå.

Kram

2011-04-09 @ 09:46:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0