Tik Tok

Ja, nej, jag städade inte idag.
Jag kände mig mest bitter och nere, så jag pluggade lite och sen låg jag bara i soffan och njöt av ensamheten (kors i taket, jag som verkligen ogillar att vara ensam) och kollade på TV.
Sen skickade finaste Erika och frågade om hon fick bjuda in sig på en kopp te.
För all del, jag snabbade mig att starta vattenkokaren.
.
Nu känns det dock att jag fått i mig alldeles för lite koffein under dagen, för huvudvärken börjar komma.
.
Är lite bitter på Facebook-helvete också. Flera gånger har jag fått vänförfrågningar (hehe miss popular) från människor som jag uppenbarligen inte är vän med mera? What's up with that?
.
Ah well... Snart blir det iväg till Bispen och alla härliga brudar i Hälsokursen. Ska bli spännande att se om det händer någonting denna vecka med. Förra veckan hade jag gått upp hela 4 hekto. Yeay. Hoppas naturligtvis på mer denna gång.
.
Adios lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0