Vi måste hitta Långbens hatt!

God eftermiddag lovers!

Kvällen igår var verkligen gemytlig!
Trevligt hemma hos E, like always och färden upp till hotellet var trevlig den med. Väl där sved mina ögon en skvätt och huvudet dunkade så jag gick väl egentligen in, pratade lite och sen gick jag hem. Huvudvärken som smög sig på under kvällen ville inte ge med sig och den stora folksamlingen och värmen där inne gjorde inte det bättre om jag säger så. 

Men men... Jag tog en frisk promenad hem i aprilnatten och hann med en del funderande under vägen. :) 

Väl hemma tog jag lite medikamenter, några liter vatten och sen stöp jag i säng. 

Nu har jag och skrutten varit ute på förmiddagen i den härliga solen, promenerat, surrat med E och handlat lite. Vi har hunnit med att se Askungen och Bambi och nu kikar vi på Playhouse Disney. 

På återskrivande sötnötter!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0