Yo mannen

Gudars vilken lång dag detta varit. 

Den började med att jag ringde hälsocentralen här, efter att jag tvingat mig själv att inte göra det på ca en halv vecka. Men, idag ringde jag. Fick prata med en jättetrevlig kvinna och berättade mitt lilla problem med nacken. 

Hon funderade lite och trodde att jag kanske har en inflamation i någon muskel eller dylikt. Okej tänkte jag, what to do about it? 

Ja. Ingenting. Föränn på måndag klockan 14. KUL. Bara att stå ut med smärtan tills dess alltså. Fick egentligen inget råd för att underlätta heller. Så. Ja. Jag fortsätter väl att tycka synd om mig själv tills dess då.

Jaja... Nog om MIG. For sedan in till Östersund för min syster försatte sig i en liten hår-kris. Men den ordnade jag ju upp naturligtvis. Och sen blev jag bjuden på middag också. Vissa har det bra. Jag alltså. 

Sen for jag hem, har varit på tur med min bror i POO bilen, spelat kort med Erika och. Ja. Nu är jag hemma. Och ska alldeles snart krypa till kojs. 

Natti natt sötnötter!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0