That was just a dream, that's me in the corner.

God förmiddag kamrater!

Vilken snabb vecka det varit. Jobb och mellandags rea. Jag fick presentkort på Birsta i julklapp av min lilla flickas farmor, så igår var jag och spenderade dem. 

Fick med mig ett par jeans, 2 tröjor/tunikor, 8 (!!) par strumpor, en foundation, en primer, 2 böcker till lilla gumman och 4 (!!) säsonger med NCIS. 

Så, jag är mer än nöjd faktiskt. 

Idag ska jag jobba mellan 13.00-21.00 och sen har jag helgen med jobb också. Det är som någonting mysigt med att jobba storhelg. Känslan som är inom väggarna är mysig. Plus att jag ska jobba med fantastiska människor (som alltid på mitt jobb) så det kommer bli så himla bra. 

Aja, tänkte mest bara meddela att vi lever och mår bra, har endast umgåtts med de allra bästa och alla jag har i mitt liv får mig så himla glad. 

Sköt om er och GOTT NYTT ÅR lovers!

Kommentarer
Postat av: Å

Nobody puts baby in a corner

2011-12-30 @ 13:37:55

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0