Cuz I can!

Skor: Har en sopsäck med skor nere i "kaos-förrådet".
 
Sneakers:  Vita (?) vanliga tråkiga.

Jeans: Alltid.

T-shirt: Njae... Eller det händer väl iofs nån gång.

Underkläder: Ja jo jag använder dem ja.

Väska: Har en sopsäck med väskor också... Kanske inte lika många som skorna men... Jag har några.

Plånbok:
 Jaa! En söt svart som jag fick av syrrans pojkvän i julklapp.  

Solglasögon: Har nog 2 par kanske.

Klocka: En rosa klocka från Ur och Penn. Så snygg!

Smycken:
Använder armband ibland när jag kommer ihåg, halsband ibland och örhängen väldigt sällan.

TV:
32 tums panasonic som jag fick av min mormor och morfar.

Mobiltelefon: Samsung <3.

Dator: Svart Compac.

Lotion: Mary Kay hudvårdprodukter.

Deoderant: Dove.

Tandkräm: Colgate.

Schampoo/Balsam: Barnängen pearlshine.

TvålEn röd som doftar jordgubb och Dove duschcreme (tror jag).

ParfymGucci (provexemplar he he).

Mineralvatten: Loka.

Vin: Yes please.

Drink: Rosa Pantern eller Martini. Möms.

Bröd: Formfranska eller lingongrova.

Mat: Give me.

Glass: Sure. Gärna den där som är så god som jag inte kommer ihåg vad den heter. Dyr. Vanilj. Gött!

Godis: Allt som inte innehåller nötter.

Säng: Ja jo en sån har jag...

Lakan: Lila atm.

Frisörsalong: Lenas salong.


Dagstidning: aftonbladet.se/op.se/ltz.se

Magasin: Moore tidningen som jag ärver av Martin =D.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0