31/7-2011

Okej lovers! 
Nu har jag flyttat till ett nytt palats, en trappa ned. Och jag trivs redan alldeles ypperligt!

Så, jag tänkte bjuda på några bilder åt er nyfikna jävlar. Spännande va?

(kom nu ihåg att jag inte är riktigt färdig ännu, lite saker från IKEA ska inhandlas, men inte just nu...)

Kök
Hallen
Skruttans rum
En del av vardagsrummet
Och en del av mitt sovrum, har lite halvklent med möbler där inne ännu då mitt rum är lika stort som mitt vardagsrum i 2an. Men i sinom tid ;)

Sovrummen är målade, så när tid och pengar finns så ska jag måla om Annas numer bruna (dock en väldigt fin brunfärg tycker jag) i någon ljusare färg (troligen grönaktigt!) och även måla mitt rum. Men som sagt, i sinom tid :) 

Även fast jag sovit här i 2 nätter och lillan i 1 natt så känns det redan mysigt. Jag trivs jättebra! Ska köpa lite saker till Annas rum och mörkläggningsgardiner till mitt rum bara. Och en ny "stoppa-vattnet-från-att-blötlägga-hela-badrummet-när-man-duschar-grej" (kommer inte ihåg vad det heter egentligen) så är jag sågott som nöjd sen :) 

Såååå, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: My Lundin

Så mysigt!

2011-07-31 @ 14:13:22
URL: http://paulinasvarld.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur är det ens möjligt att ha sån ordning när man flyttar?!!! Hört talas om flyttkaos? Allmän oordning? Skitiga golv och kartonger?

Fan va rent och snyggt, jag blir alldelres deprimerad, sådär fint har jag det inte ens när det är nystädat! =)

2011-08-01 @ 19:59:02
Postat av: Å

Kommer snart med flyttgröten. Skönt med lite space. Ställ inte dit så mycket möbler.

2011-08-02 @ 21:51:37
Postat av: Å

Kommer snart med flyttgröten. Skönt med lite space. Ställ inte dit så mycket möbler.

2011-08-02 @ 21:51:52
Postat av: Sandra

Herregud vad du har hunnit med att få fint!! vad duktig du är!

Sådär fort går de inte för en annan. Haha. Du är så duktig. :)



2011-08-04 @ 09:39:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0