Mitt stackars huvud!

Vaknade strax efter 6 i morse med universums huvudvärk!! Kanske det hade att göra med åskan som dundrade i natt? Skruttan blev så himla rädd, min lilla skatt. 

Hon skuttade över till min säng på en sekund och lade sig under täcket och där låg hon. Jag letade fram henne vid halv två när dundrandet verkade ha gett med sig. Lilla älskling, vad jobbigt det måste vara att vara rädd för åskan. 

Jag älskar åska, så jag låg vaken medans det dundrade. Mest för att kunna lugna lillan, men även för att jag tycker det är så mysigt. 

Ah well, ringde iaf jobbet och sa att jag inte kunde komma idag och sedan dagis och sa att lilla blev hemma idag. Så idag har vi en mysdag, bara vi två. Ska snart gå och försöka fixa oss någon slags lunch, har dock helt tomt på inspiration till vad. Men men. Det kanske kommer. 

Får se om vi kanske far uppöver byn och tar en kaffe med Janet sen, hade varit skönt om vi slapp ta någon bil men vi får se. 

Hmm... Var det någonting mer jag hade på hjärtat? 

Bara ett stort grattis till min pappa som fyller år idag och till lillans farmor som också fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Jobbigt med huvudvärk alltså :O

Hoppas att den går över, du får dricka lite vatten och sova?=)

2011-07-12 @ 13:53:59
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0