Taking over

God förmiddag sockerbitar!

Igår hade jag en himla fin dag. Solade lite (ungefär 3 minuter innan solen gömde sig, som vanligt då jag ska försöka bli en smula brun), lekte med vattnet igen med lillan, fixade och trixade med bilarna med min bror, packade ner i kartonger, käkade middag, fikade på balkongen, spelade kort med Eruuk och drack 2 glas vin. 

Stumpan somnade utmattad till Bambi i soffan, äre helg på äre! 

Idag har vi hittills hunnit med att titta på nyheterna på nyheterna.se och nu kikar stumpan på Shrek på DVD (då parabolen inte gillar att det hällregnar). Ska snart försöka kolla om det är någonting mer som jag kan packa ned i kartonger innan vi flyttar nästa vecka (förhoppningsvis). Eventuellt kommer det en person och kollar på denna lilla lägenhet under dagen, kaoset som råder kan jag inte göra så himla mycket åt så det får gå ändå. 

Ska snart skubba ner i tvättstugan också, spännande värre!

Nu har stumpan plockat ut iskuberna ur frysen, så jag ska försöka styra undan en katastrof med dem. 

Adjö så länge mina hängivna läsare! 


♥ Idag saknar jag dig och dina kloka ord lite extra ♥

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0