Sweet like sugar

Fan vad grym jag är på att laga mat.
Hade jag haft någon slags framförhållning så hade jag naturligtvis tagit ett kort på både maten och när jag svullade av den. Amenmöms!
Men nu har jag ingen framförhållning wse (what so ever) såatte.
Ah well. Skruttisen vill kika på Shrek så det får hon väl göra då.
Ute faller det snö och har så gjort hela jävla dagen. Så fruktansvärt TRÅKIGT! Jag vill ha VÅR nu! Inte en massa jävla snö igen.
Brorsan ringde förut, hans bil har gått sönder. He he.
Så jävla glad att det inte skedde när jag hade den. He he.
Lite trist för honom dock, eftersom han tog sitt körkort i måndags och inte kommer kunna köra någon bil förrän den är ordnad. Haha.
Är det karma? Typ ett straff för att han inte hört av sig sedan han fick körkort?
I think so, yes.
Kan ju avsluta med en alldels fantastisk bild på mig och min bror på självaste julaftan.

Kommentarer
Postat av: Guuuuess whooooooo!

Saknar ju Hobins svall jö!

2011-03-19 @ 01:47:58
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0