A

Jag har precis käkat lite, en baguette med ost och tonfisk (?), det var inte fullt lika gott som jag inbillat mig men men. En juice-shake har jag fått i mig också, så jag antar att jag har mitt på det torra. Lär ju vara döhungrig i morgon bitti när jag vaknar, vilket bara är bra, eftersom jag i vanliga fall inte är hungrig alls på morgonen. 

Nu när jag jobbat natt så har jag blandat ihop en dubbel shake som jag tagit med mig. Så vid fikat så har jag ätit en baguette och druckit ungefär halva shaken, och sen har jag blivit sugen på någonting igen vid 3 tiden ungefär och då har jag svept det som varit kvar. 

Ah well, nu ska jag iaf se klart på Criminal Minds reprisen och sen ska jag krypa ned. Hoppas att jag inte ligger och snurrar så länge, jag somnade en timme med lillan när jag lade henne så risken finns ju. Tyvärr.

Night night lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0