God tisdag.

Idag har jag arbetat. Det gick himla bra och flitighetens lampa sken över mitt huvud hela tiden. Förutom den sista halvtimmen. Då var jag bara kaffesugen. Haha. 

När jag slutat så for jag hem och snabbröjde lite i köket innan jag satte mig med boken. Fick dock ingen vidare studiero då jag dels var trött och sen lite stressad för jag skulle hämta skrutt på dagis vid 15. Men lite fick jag gjort iaf. 

Ikväll måste jag sätta mig och läsaläsaläsa också och påbörja uppdraget så jag FÖRHOPPNINGSVIS hinner klart det i morgon innan jag börjar jobba 12.30. Pust. Någon stans där imellan skulle jag behöva tvätta, dammsuga och skura också. Men det hinns väl med det med. Hoppas jag. 

Aja, I'll stop the complaining. Jag lever ett roligt och händelserikt liv! 

Jag har en alldeles makalös liten flicka, fantastiska syskon och föräldrar.
Underbara vänner och awesome arbetskamrater. 

Så. Nu ska jag njuta av min lilla flicka en stund innan jag ska röja undan disken efter middagen. 

Puss på er! Kom ihåg att ta tillvara på dem ni älskar och visa dem vareviga dag hur mycket de betyder!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0