Sweet like icecream

Varför varför varför ska det vara så himla svårt? 

Ibland undrar jag hur allting kommer att bli, hur kommer livet se ut framöver? Hur kommer allting att "ordna" sig tillslut? Hur? Och när får man veta?

Många frågor, och jag gillar inte att inte ha några svar. De som känner mig vet att jag vill gärna veta hur saker och ting kommer att vara i framtiden. Det senaste året har jag inte haft en endaste aning. 

För ett år sedan, så lämnade jag en trygghet. Det ångrar jag inte, men jag kan ibland önska att livet såg annorlunda ut. Att jag kanske inte gjort vissa saker som jag gjort. 

Någonting som verkar bli "standard" numer, är att jag funderar. Vrider och vänder på livet och lär mig nya saker om mig själv. Det är väl iofs en bra sak, men ibland så tror jag att jag gör mig själv mer förvirrad och twisted, helt i onödan. Men det finns väl en mening med det med antar jag. 

Vilket svammel det blev hörrni lovers.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa du Marie, vi verkar ha ungefär samma funderingar! haha. Livet är verkligen inte lätt!



Men... på nåt sätt lär det ju ordna sig för oss också. Hur, var & när vet jag inte (men jag vill veta!! :P) men nångång så! Helst igår ;)

2011-05-08 @ 09:51:06
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: linnea fahlén

Man blir ju helt snurrig av att fundera. Tankarna bara snurrar runt runt och man får ingen ordning på någonting. Vad det än är så kommer det nog ordna sig! Men det finns nog ingen människa som inte funderar på framtiden och helst av allt skulle vilja tjuvkika lite på vad som kommer hända. Kram på dig!

2011-05-08 @ 10:09:31
URL: http://liinneafahlen.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0