Hunger

God förmiddag kamrater!

Uppdraget är inskickat, studieguide 2 påbörjad och drömmarna tar fart. 

Nej då, här svävar vi inte iväg med en massa drömmar, jag lovar. 

Har nyss pratat med J, han satt och stressade upp sig inför den muntliga i eftermiddag. VARFÖR gör man så? Inbillar sig att man inte kan, att man kommer tabba sig. Jag gör det VARJE gång! Men, nu har jag bara EN ENDASTE kvar att vänta mig, sen får det VARA NOG! Ååååh det är så himla skönt!

Snart (hoppas jag) ska jag iväg till Ilo på kafferep. Ska bli skönt att lägga undan böckerna en liten stund. Men ändå, jag gillar att läsa, att lära mig. Men, det är skönt med en paus ibland också. 

Bara jag pluggat klart ska jag ta och låna någon bok av min religions-lärare-to-be och läsa lite. Ska bli intressant. Jag vill läsa en kurs i religion. Och historia. Och psykologi B. Jag vill vill vill. 

Men först ska jag läsa naturkunskap B och Mattehelvete B. Sen så. Sen ska jag läsa religion och historia. 

Sådetså!

Aja, jag ska läsa vidare nu, ville bara berätta lite om egentligen ingenting. 

ADIOS!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0