I'm alive

Kom nu här go vänner så ska jag för er berätta....

Jag trivs superbra på min APU plats. Det är mysig stämning, alla är superduktiga på det dom gör och på att lära ut. Man ser hela människan och inte bara det som är just nu, I like it!!

Just nu sitter jag i Vikbäcken hos min mamma, vi ska sova här i natt jag och skrutten. Det är så rörigt hemma så jag ville bara inte vara där i natt haha. Ah well, dagarna blir lite längre för stumpan och för mig med. Där runt 2 halv 3 snåret skulle jag gärna lägga mig på någon brits (dock inte gyn-stolen) och powernapa en sväng hehe. Men det kan man ju inte göra... 

Aja, jag ville bara meddela att jag lever och jag har hälsan. 

/älskar sitt framtida yrke

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0