Lighters

Jag är så jävla bra på att skjuta upp saker. Hela tiden. Det är ungefär det jag gör allra bäst. 

Som tvätten. Sedan i fredags. Fortfarande inte instoppad i garderober och skåp. Den ligger bara i en halvvikt hög på ena delen av min säng. Lite kaxigt och uppkäftigt. Bara kastar glåpord över mig. "Fan vilken lat jävla tant du är". Typ. 

Eller som nu ikväll, jag skulle skriva klart uppdraget sedan skrutt somnat. 
Jag hade bara halva kvar, det går fort. 
När hon väl somnat så spelade jag lite spel på fb. Och läste en och annan blogg. Och....

Sen var klockan 20.59 och jag rusade till TVn för att se Grey's. Och sen Body of proof. 

Sen började det brinna i knutarna serrni. Uppdraget skulle vara inne senast 23.59 idag. 

Nu är det inskickat. 


/tanten med sämst framförhållning

Kommentarer
Postat av: Eruuk

Tanter har inte dålig framförhållning, och det låter inte tvätten ligga heller. Ergo, du är ingen tant! STOP SAYIN THAT!

2011-10-12 @ 23:40:45
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

hahaha nu blev ja full i skratt i de erika skrev xD



Förstår inte heller varför du säger tant. Usch, va e då jag? Döing? ^^



Hursomhelst. Känner igen mig i de du skriver, de är lätt att tappa bort tiden eller skjuta saker framför sig om de är något man inte vill göra. Eller ha andra roliga saker man vill göra istället :)

2011-10-13 @ 11:35:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0