The way we fight

God morgon lovers!

Har ni sovit gott? Det har jag gjort iaf, stumpan vaknade strax efter klockan 7 i morse, precis innan väckaren skulle ringa. Vi klev upp och fixade oss på toaletten. Lilla gumman, jag får fan inte hjälpa henne med nästan någonting längre. Hon tvättar ansiktet själv, klär på sig själv... Jag får tjata mig till att få borsta hennes tänder på henne, dock efter att hon gjort det själv först. Hon har blivit så stor!

Vi kollade lite på morgon TV innan vi gjorde frukost och sedan drog vi till förskolan. Nu sitter jag här och har precis gått igenom studieguiden till denna kurs en gång till och ska ta och gå igenom det jag inte riktigt kan så är jag i princip redo för att skriva uppdrag. 

I morgon ska vi in till Östersund och på ögonmottagningen igen med lillan och försöka hinna med staden KANSKE. Vette tusan om jag pallar. Massa människor. Hahah... 

Ah well, nu ska jag ta tvättkorgen och skubba ner till källaren. Vad gör ni idag?

I r cool! (?)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0