Joruserrusatte

Tänkte bara påminna om att om ca 1 timme och 10 minuter, så fyller jag 23.

Det är sant. Det kan man inte tro. Jag beter mig som om jag vore närmare pensionen än 25. 

Detta är mina "beteenden" som INTE tyder på att jag blir 23 år ung:

  • Jag blir trött vid sju och skulle kunna gå och sova om det inte vore för att dottern är i sitt absoluta esse vid den tiden. Och för att jag endast är 22 (snart 23) är gammal.
  • Jag gillar bilbingo.
  • Jag önskar att jag spelade bingolotto. Det verkar vara så himla mysigt och jag har inte spelat sedan Leif Loket Olsson var programledare.
  • Jag minns Leif Loket Olsson.
  • Jag blir nostalgisk när jag hör talas om "Syster Yster" (strumpan ni vet........)
  • Jag tackar nej till krogen och tar hellre ett glas vin hemma i lugnet.
  • Jag får huvudvärk om det är en massa tjattrande runt om mig. (om jag inte är den som tjattrar värst dvs...)

Ja, där kommer jag inte ihåg mer, sviktande minne är väl också ett täcken på att man börjar bli tant?

God natt, glöm inte att gratta mig i morgon. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Amcoff

Grattiiiiiisssss!!!

2011-09-02 @ 08:45:52
Postat av: Linda Amcoff

Grattiiiiiisssss!!!

2011-09-02 @ 08:46:09
Postat av: simon

Grattis! Tänkte bara skriva det eftersom jag kom in på din blogg på ett ganska oväntat vis. Jag blev nämligen grattad av min barndomskompis från Östersund och jag tänkte skriva tillbaka på jämska! Visste inte hur jag skulle stava så jag skrev "tockeran" (som jag inte är säker på om det är rätt) och så dök din blogg upp högst upp på listan. Jag gick in och kollade ifall du kanske skrivit nåt om jämska och kollade kategorin "allmänt" och fick se att du snart fyller 23, och sen kollade jag datumet: 2011-09-01, min 23-årsdag! :D Var bara tvungen att skriva om detta eftersom det markerade en ganska intressant och jävligt otrololigt händelseförlopp :)

2011-09-02 @ 11:15:53

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0