Glad påsk!

God eftermiddag!

Idag skulle jag ha jobbat en delad (o)tur, men vaknade vid 6 med väääärldens migrän. Tog alvedon och migräntablett och insåg att jag inte skulle klara av att arbeta. Så jag ringde och sjukskrev mig idag. Trist som fan, visst jag hade kunnat jobba eftermiddagspasset, men vem vill gå ut och jobba på påsk afton vara 5 timmar? Bättre att få jobba 10 timmar ist.

Men i morgon ska jag jobba iaf, så 10 timmars arbete blir det då iaf :)

Huvudvärken har ganska nyligen släppt så nu väntar jag och stumpan på att morbrorn ska komma hem med någon slags middag.
Ikväll ska stumpan sova hos sin mormor och när jag lagt henne ska jag låsa in mig hemma, se O.C och äta chips innan jag ska lägga mig. Ska bli skönt :)

Aja, nu blir det nog middag. Adios och ha en fortsatt trevlig påskhelg folket!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0