God morgon!

God morgon kamrater! (vissa mindre vänliga sådana, men vågar man inte stå för vem man är så kanske man inte ska kommentera och ha en åsikt heller)(tycker jag)

Aja! Ute skiner solen och det är ännu en dag närmare VÅR! Underbart! 

Skrutt sitter i soffan och ser på serie en stund innan vi ska klä oss och fara till förskolan. Jag ska jobba en låååång kväll ikväll så min mamma ska hämta liten på fsk sen i eftermiddag. 

I morgon ska jag jobba en lite fis-tur på 5 timmar innan jag slutar. Fredag har jag också en lång kväll, men då får hon vara hos mormorn hela eftermiddagen ist för att lämpas av en liten stund på eftermiddagen. 

Jaja, nu ska jag strunta i den dumma kommentaren och gå ut i solen en stund innan det bär av mot arbete och fsk. 

Ha en fin dag kompisar!

Kommentarer
Postat av: lilsista

sv; hahhaa jag vet. så jävla fula.

2012-03-01 @ 15:01:52
URL: http://henrikssonn.blogg.se/
Postat av: Eruuka

Den som det visste Mai, den som det visste. Kanske är det en strut anordning, du vet, istället för en dumstrut? Eller så är personen i fråga bara förjävla ful? Mer människor borde ha en kartong på huvudet pga den åkomman om du frågar mig!

2012-03-01 @ 21:58:24
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0