Helg!

 


Bild från ifjol vinter?

Nuså är det äntligen helg!


Och vilken helg vi har framför oss! Det verkar ska bli fint väder, precis som det är idag, och på lördag ska jag träffa de två bästa brudarna jag har över middag! Ska bli super trevligt. Skrutt ska vara tillsammans med sin moster, det var ett tag sedan bara de två var tillsammans så det blir nog roligt för dem. 

Annars då? Vad har hunnits med? Jaa... Egentligen ingenting. Eller jo. Jag tog och möblerade om i mitt sovrum igår, det blev som ett helt annat rum! Stort och rymligt, så nu drömmer jag om vita väggar, vit målad sängram, en bänk nedanför fotänden på sängen, en vit med fårskinns-sits, två fårskinnsfällar på golvet som "överlappar" varandra. Gärna en vit och en grå. Åååh vad fint det skulle vara!

Jag drömmer om tre vita väggar i lillans rum och en limegrön vägg. Ordning och reda. En vägg i vardagsrummet och en vacker vit tapet med gråa gammeldagsa rosor på. 

Och ungefär här kom jag tillbaka till verkligheten då CSN bestämt att jag fått pengar utbetalat som jag inte haft rätt till så jag måste betala tillbaka nästan 2500 till dem. 


Så, det blir inga nya plockgrejor till sovrummet, ingen ny färg på väggarna i någon av rummen. 

Men skit i det, fan solen skiner ju ute! 


Kommentarer
Postat av: Eruuka

Gud vad hon växt om det där var förra året!

2012-02-20 @ 12:27:02
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0