Hey hoe

Kylan verkar inte vilja släppa taget riktigt och det är ganska kyligt inne med. Eller, det är det säkert inte men ack vad jag saknar golvvärmen som jag hade i den tidigare lägenheten...

Speciellt i morse saknade jag den, när man klev ur sängen och skulle koka kaffe och fötterna nästan frös fast i golvet. Det drar lite från balkongdörren i mitt sovrum och lika så från det stora fönstret i vardagsrummet. Men det är ganska mysigt att sitta uppkrupna i soffan under två filtar med tända ljus och se på Snövit.

Aja, nu ska vi ta och studsa in i en dusch tror jag. Eller så kommer vi att bli så himla kalla efteråt. Njae... Jag tror vi struntar i det. Jaja...

Pöss på er smågrisar, ha en härlig lördagkväll! Jag ska se melodifestivalen jag!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0