Mina människor

Tusen tack för en alldeles underbar överraskningsfest!

Jag förstod ingenting. Jag trodde jag skulle äta middag med mina två närmaste flickor, och att vi bara skulle ta en avstickare för att hämta upp lite öl på vägen.

Då parkerar min bror bilen och kliver ur. Jaana kliver ur och säger åt mig att kliva ut också. "Vart ska vi? Vad ska vi göra?" "Jag vet inte...." säger Jaana och tar mig i handen.

Jag noterar att morfars bil är där (jag har precis lärt mig att känna igen deras reggnr) och tänker undra varför hans bil är där? Och mammas? Vad konstigt!

När vi kliver innanför dörren så är det bäcksvart och jag ser en kamerablixt. Sen tänds ljuset och då är ALLA mina favoriter där!

Naturligtvis så måste man ju börja gråta, alla mina favoriter på samma ställe! Jag fick en överrasknings fest för att jag gått klart skolan.


Underbara älskade älskade!

Tusen tack, jag älskar er allihop!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0