Noga övertänkt impuls

Onsdag. 15 februari 2012.

Jag hatar min telefon. Över allt på denna jord. Den vill inte ta emot laddning titt som tätt, ingen bra idé när jag måste ladda den VARJE dag eftersom det är fruktansvärt dåligt batteri.

Den går inte att uppdatera, dvs det går inte att uppdatera FB, Wordfeud, Aftonbladet osv osv.

Den hänger upp sig ibland, går inte att skriva sms för den "fastnar" på ord.

Så, idag beställde jag en ny. När jag får den nya ska jag skicka in den jag har på reparation och se om det blir någon skillnad. Kan ju vara bra att ha en extra på ifall att den nya pajjar ihop. Eller sälja den till bättre behövande.

Den nya kommer på fredag. Passade på att beställa ett nytt kort också, så jag kan välja vilka som ska ha mitt nr och inte. Punkt.

Nu kommer nog Janet på kaffe.

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Ja men jag orkar inte med att du ska vara så förbannade odräglig och springa omkring och berätta för ren och klen att du minsann blev bjuppad på riktigt champagne när det egentligen var Cava! Världen funkar inte så!



Maria är ju en jäkla sötnos hon! Tassels! Såna ska du få av mig när du fyller år! Eller så får du en jag gjort själv!

2012-02-16 @ 01:05:40
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0